Gennem årene har vi skabt læringsmiljøer til indskolingen, mellemtrin og udskolingen. Vi møblerer både enkelte klasselokaler og hele skoler. Sammen med lærere indretter vi til bevægelse, fordybelse, læring og samvær, så det afspejler jeres pædagogik og læringssyn. Med eksisterende og nyt inventar samt specialinventar skaber vi en tryg indretning, der støtter eleven og læreren.
De fysiske rammer er et vigtigt element i elevernes indlæring og udvikling. Børnene trives bedst, når de kan finde et læringsmiljø, som er optimeret efter faget, opgaven og den enkeltes behov. Det rette miljø kan styrke samarbejdet, kreativiteten, indlæringen og fokus.
Vores arkitekter, designere og konsulenter har udviklet og forfinet en kreativ proces, hvor vi kan skabe understøtte læringsmiljøer i jeres faciliteter.
Sammen med RITA arch opgraderede vi alle loungeområder på Frederiksberg Gymnasium, så de kan bruges i undervisningen, men vigtigst af alt er blevet områder, som eleverne betragter som deres eget.
Et godt læringsmiljø kræver en fleksibel og rammesættende struktur. I samarbejde med Hillerød Lilleskole har vi skabt, hvad vi ser som fremtidens klasselokale. En løsning, der understøtter skolens pædagogik og varierende behov for læringssituationer.
Et godt læringsmiljø kræver en fleksibel og rammesættende struktur. I samarbejde med Hillerød Lilleskole har vi skabt, hvad vi ser som fremtidens klasselokale. En løsning, der understøtter skolens pædagogik og varierende behov for læringssituationer.
Sammen med RITA arch opgraderede vi alle loungeområder på Frederiksberg Gymnasium, så de kan bruges i undervisningen, men vigtigst af alt er blevet områder, som eleverne betragter som deres eget.
Vi hjælper jer gennem hele processen - fra indledende skitser til endelig montering. På den måde får I en indretning, som I har lyst til at være i, uanset om det er et enkelt klasselokale, et fællesområde eller hele skolen. Vores erfarne hold af arkitekter, designere og konsulenter hjælper jer med at indfri jeres drømme.
Når lydniveauet stiger i faglokalet, daler koncentrationsevnen og kroppen drænes for energi. Støj i skolen bliver kun værre af dårlig akustik i rummene. Og da meget nybyggeri i dag er af glas, stål og beton, bliver problemet kun værre. Roen og vellyden skal tilbage i skolen, og vi kan hjælpe.
Ved at indrette rummene med akustikken for øjet kan vi skabe indretninger, der har vellyd og giver velvære. På den måde kan alle bedre høre hinanden og slappe af i stemmen og hovedet. Balance i akustikken stimulerer elevernes og lærernes koncentration og motivation, og giver alle bedre mulighed for at huske, lytte og fokusere.