Styrk koncentrationen og vidensdelingen gennem indretningen. Vi møblerer kontoret, mødelokalet, kantinen, loungen og fællesarealerne, så jeres medarbejdere føler sig tilpas og kan finde rum til dagens opgaver og møder.
Ideer styrkes af feedback. Vi er glade for igen og igen at arbejde sammen med nogle af de bedste indretningsarkitekter og space planners i Danmark. Det er blandt andre dygtige mennesker fra RITA arch, Matters architects og Coor, som vi udvekslet muligheder og løsninger med.
Fleksibilitet, kommunikation og sans for detaljen har været altafgørende, når vi sammen har udviklet specialinventar til nogle af Danmarks største virksomheder, for eksempel DFDS, Carlsberg, NNE, Colliers International, Københavns Kommune og Jeudan.
Med ordnungs nyeste kontorhotel bliver barren igen hævet for, hvad man kan forvente af komfort. ordnung og indretningsarkitekt Josephine Malling har i samarbejde med Ultima K skabt det ypperste kontormiljø for en produktiv arbejdsdag, hvor intet er overladt til tilfældighederne.
Med nyt hovedkontor i Københavns Nordhavn er DFDS klar til fremtiden. Vi hjalp RITA Arch med specialinventaret, der afspejler strategien og indfrier ønsker fra arkitekter, ledelsen og medarbejdere.
Med nyt hovedkontor i Københavns Nordhavn er DFDS klar til fremtiden. Vi hjalp RITA Arch med specialinventaret, der afspejler strategien og indfrier ønsker fra arkitekter, ledelsen og medarbejdere.
Med ordnungs nyeste kontorhotel bliver barren igen hævet for, hvad man kan forvente af komfort. ordnung og indretningsarkitekt Josephine Malling har i samarbejde med Ultima K skabt det ypperste kontormiljø for en produktiv arbejdsdag, hvor intet er overladt til tilfældighederne.
Vi hjælper jer gennem hele processen - fra indledende skitser til endelig montering. På den måde får I en kontorindretning, som I har lyst til at være i, uanset om det er et enkelt kontor, kantinen, en lounge eller hele domicilet. Vores erfarne hold af arkitekter, designere og konsulenter hjælper jer med at indfri jeres drømme.
Arbejdsforholdene og -kvaliteten forværres, når støjen overtager kontoret, kantinen eller mødelokalet. Og da mange nye bygninger opføres i glas, beton og stål, påvirker det rummets taleforståelighed og støjniveau. Rum med dårlig akustik medfører træthed, koncentrationsbesvær og stresssymptomer.
Skru markant op for medarbejdernes trivsel, velvære og koncentration ved at arbejde med rummets akustik. Vi hjælper jer med at analysere rummet og installere de nødvendige lydabsorbenter, som balancerer akustikken og giver bedre mulighed for at huske, lytte og fokusere.