Fra Brøndby til Køge. Globus Wine skulle flytte ind i en nyopført ejendom, og det var en oplagt mulighed til at nytænke indretningen og inventaret. Mange af møblerne var lånte og genbrugte, og var ikke optimale for virksomheden eller de nye lokaler. Vi hjalp dem med en funktionel og særpræget løsning, som afspejler deres profil og produkt.
Globus Wine leverer alt nødvendigt udstyr til hele processen med vinproduktion – fra drueklasserne til hylderækkerne. Sammen indrettede vi hele kontoret. Det indebefatter zonebelysning, arbejdspladser, møderum, fællesrum og kantine. Gennem farvevalg og designvalg kunne vi skabe et udtryk, der understøttede deres profil og vinophav. Men det var selvfølgelig også vigtigt, at indretningen fungerer i hverdagen, så vi brugte dekorationerne til at skabe et unikt udtryk – for eksempel vinprop-bordene eller foliedekorationerne på væggene. Til mødelokalet specialbyggede vi et mødebord på 5 meter og fandt matchende læderstole.
Alle elementerne bidrager også til Globus Wines nye unikke visuelle udtryk. Det formidler tydeligt produktet og bringer liv og farve ind i vinvirksomhedens kontor.
Vi hjælper jer gennem hele processen - fra indledende skitser til endelig montering. På den måde får I et rum, som I har lyst til at være i - fra det enkelte lederkontor eller kantinen til 20 medarbejdere, til storrumskontoret med 500 arbejdspladser eller den nybyggede institution med 8 stuer.